"PISA құзыреттілігін қалыптастыру арқылы білім алушылардың ғылыми сауаттылығын арттыру" семинары
Бүгін 14.10.2024 Сингапур Республикасы-Қаласында тағылымдамадан өткен жаратылыстану ғылымдарының мұғалімдері өз мектептерінде бірінші семинар өткізді, онда оқушыларды PISA тапсыруға, сондай-ақ жаратылыстану ғылымдарының оқытушыларын PISA халықаралық үлгерімін бағалау бағдарламасын игеруге дайындау қажеттілігі неге бар екенін түсіндірді.
Қарастырылды:
- сұранысқа негізделген жаратылыстану ғылымдарының негізгі факторлары (сұрақ, дәлел, түсініктеме, байланыс, коммуникация);
Құзыреттері:
- құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру;
- ғылыми зерттеулер жобаларын әзірлеу және бағалау және сыни;
- ғылыми деректер мен нақты деректерді түсіндіру;
- шешім қабылдау және әрекет ету үшін ғылыми ақпаратты зерттеу, бағалау және пайдалану
PISA құзыретіне әсер ететін факторлар:
- Білім (мағыналы, процедуралық, гносеологиялық)
- Контекст (жеке, жергілікті/ұлттық, жаһандық)
- Ғылыми сәйкестілік (экологиялық хабардарлық, қоғамға қамқорлық және т.б.)
Сегодня 14.10.2024 учителя естественных наук, прошедшие стажировку в Городе-Республике Сингапур провели первый семинар в своих школах, где разъяснили, почему есть необходимость в подготовке учащихся к сдаче PISA, а также преподавателей естественных наук к усвоению программы международной оценки успеваемости PISA.
Рассмотрели:
- ключевые факторы естественных наук, основанных на запросе (Вопрос, Доказательства, Объяснение, Связи, Коммуникации);
Компетенции:
- объяснять явления с научной точки зрения;
- разрабатывать и оценивать проекты научных исследований и критически;
- интерпретировать научные данные и фактические данные;
- исследовать, оценивать и использовать научную информацию для принятия решений и действий
Факторы влияющие на компетенции PISA:
- Знания (содержательные, процедурные, эпистемологические)
- Контекст (личный, локальный/национальный, глобальный)
- Научная идентичность (экологическая осведомленность, забота об обществе и т.д.)